FUGLENE KVITRER GOD MORGEN UTENFOR

God morgen alle sammen.

Nå er klokka stilt til sommertid, og jeg våkner til vintertid fortsatt. Dvs. normalt har jeg våknet i 7 tiden, nå etter klokka ble stilt, våkner jeg i 8 tiden. Og så har jeg mine ritualer for å komme i gang med dagen. Og ritualet er ikke noe hurtigløp, for å si det sånn.

Men her jeg sitter og skriver noen ord, så er det fantastisk å lytte til fuglekoret utenfor. Solen skinner, fuglene er glade, og da blir jo jeg også glad 🙂 Da er det en god morgen.

Jeg vil gjerne benytte anledningen å minne om fotokonkurransen som går av stabelen ut denne uken. Fristen er faktisk på mandag i neste uke. Temaet er glass.

Siden jeg arrangerer konkurransen, har jeg ingen planer om p delta selv. Men jeg kan jo på forhånd vise frem litt fra arkivet mitt. Konkurranseplakaten viser en klinkekule, men på bildet over her er det en større kule. Denne kulen fikk jeg av sønnen til Pål, som da var 12 år gammel. Han har blåst den selv. Den er så fin når den henger i vinduet og solen skinner gjennom. Jeg synes den er veldig vakker, og den er jo håndlaget, og en personlig gave ♥ Og dermed har den stor verdi for meg.

Har du lyst å titte innom konkurransen og se hva den går ut på, kan du klikke HER! Veldig kjekt om du også har lyst å delta. Det er ikke farlig eller noe 🙂

Så gjenstår å ønske alle dere en riktig herlig dag. Nyt at det er mandag og starten på ny uke, med blanke ark og fargestifter til 🙂 Og litt glass kanskje 😉

Klem ♥

12 kommentarer
    1. Så at noen sa det var så lite fugler på brettet nå om dagen 🙂 Det skjønner jeg her altså. De som ikke rømte til syden i høst, gjør det sikkert nå. For nå snør vi fullstendig ned.. igjen….

      1. Åh huff da, enda mer snø? Nei nå er det nok synes jeg.
        Her er det fugler i alle fall. Ikke at jeg har opptelling, men jeg hører dem jo 🙂

    2. Så vakker blå glasskule, med fint lysskinn og så gøy at sønnen din har laget den til deg 🙂 Tenker å levere et bilde i morgen..eller dagen etter 🙂 Har ett på lur, men skal se om jeg får tatt et nytt først.. Klem og fin kveld til deg<3

      1. Ja, den er nydelig den kulen. Og det var ikke min sønn, men kjærestens sønn som laget den til meg. Uansett en vakker gave 🙂
        Du har fortsatt nesten en uke til å finne bilde, eller ta et nytt, så ingen grunn til å stresse 🙂 Kos at du har lyst å være med ♥
        En herlig tirsdag til deg ♥ Klem ♥

    3. dette er en vakker blå glasskule ,ville hatt den i vinduet jeg også :=) nå har jeg sendt inn mitt bidrag,hadde tenkt å vente til vi fikk solskinn,skulle det skje så kan det være att jeg sender et nytt bidrag i solskinn,,tiden får vise,nå har jeg iallefall sent et bilde :=)

      1. Det var et fint bilde 🙂 Men ja, kanskje det ville bli enda finere i solen. Du ser hva du blir å gjøre 🙂 Kjekt at du er med i alle fall 🙂

    4. For en flott glasskule, og forstår den betyr ekstra mye når den er laget av din sønn! Håper du har en fin dag! 🙂 <3 (jeg leste dette innlegget igår også) Jeg synest temaet på fotokonkuransen var topp. Bra med ett tema som er lett tilgjenglig for alle!

      1. Ja, temaet er jo ganske omfavnende også. Vi er jo omgitt av glass, og det finnes i uendelig mange varianter, og det kan jo eksperimenteres med lys og effekter…mye kult man kan gjøre. Så dette her var veldig kjekt synes jeg også 🙂
        Dagen min ble jammen veldig fin etterhvert. Håper din dag også er fin, og ønsker deg en god kveld ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg