I DAG GÅR FRISTEN UT

God morgen alle sammen

Her er en overskyet søndag foreløpig. Men det gjør ikke noe, for vet du hva?

Jo, jeg skal jo ordne til alle bildene som har kommet inn i konkurransen. Jeg må jo vise dem frem sånn at dere kan komme inn og stemme på deres favoritt 🙂 Jeg vil forsøke å få bildene vist frem i kveld allerede ☺

Det har kommet inn mange fine bilder. Og det er plass til enda flere. Kanskje har du glemt å sende inn? Eller kanskje du ikke har hørt om konkurransen enda?
Nå har du i alle fall muligheten i noen timer til, fristen går ut kl. 17.00 denne søndagsettermiddagen.
Klikk på bildet under for å komme til konkurransen og detaljene der 🙂

Jeg har lest flere blogginnlegg i den siste tiden, hvor det snakkes varmt om helsefordelen og terapien i det å fotografere. Og akkurat det er jeg veldig enig i. Jeg hadde nok hatt et mye tristere liv om jeg ikke hadde hatt fotohobbyen min. 

Ønsker alle en herlig søndag

4 kommentarer
      1. Av og til strekker ikke tiden til, og det er helt i orden. Kjekt å presentere alle sammen nå, så kom gjerne innom og stem 🙂
        Flotte søndagskvelden til deg ♥ Klem

    1. Jeg hadde tenkt å være med, men det har gått i ett, med først jobb og nå på tur…og nå er det for sent 😮 Da får jeg stemme og heie på de andre 🙂 Klem <3

      1. Leit du ikke nådde det, men av og til strekker ikke tiden til. Det forstår vi alle 🙂 Håper du koste deg på tur, viktigst det ♥
        Kom gjerne inn og stem…kjekt det ♥ Klem ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg