I STRIKKEMODUS

Nå om dagen holder jeg på med småstrikk, ufostrikk og nystrikk 🙂

Litt av alt rett og slett.

I dag er det et ufoprosjekt jeg holder på med.
I et tidligere innlegg presenterte jeg alle mine ufoer, det kan du lese om HER!
Og akkurat i dag er det en brun jumper jeg strikker på.


Den har jeg nå kommet så langt på, at jeg skal strikke den ferdig før jeg fortsetter med det siste påbegynte prosjektet.


Her er bolen, ferdig sydd på skuldrene, så er det ermene jeg holder på med nå. Jeg har ikke mønsteret lenger. Jeg begynte på denne for ca. 15 år siden, så mønseteret er nok en plass det også, men ikke i umiddelbar nærhet. Så derfor strikker jeg litt på improvisasjon 🙂
Da jeg fant den frem så jeg fort at den begynte jeg å strikke på for mange kilo siden. Sikkert 10-12 kilo siden. Den er veldig stor. Men jeg får ha den som en oversize kosejumper tenker jeg 🙂 Det er jo så moderne nå 🙂

Det er kjekt å tømme garnlageret litt, for jeg har vært flink å fylle på i årenes løp. Mye har blitt strikket, og en del har blitt liggende uferdig (ufo- uferdige objekter). Nå er tiden kommet for å rydde litt opp og gjøre ferdig 🙂 Og så er det jo kjekt med noe nytt å ha på seg fremover 🙂

Jeg er ikke der at jeg rekker opp og begynner på nytt. Da er det bedre å la det ligge litt til, og å heller ta det frem en annen gang 🙂

Og sånn går nok kvelden også, fortsetter å strikke, men nå skal jeg også ta på Netflix, og se litt på serie. Grace & Frankie tenker jeg passer bra i kveld 🙂

Ønsker deg en fin kveld, og håper du har noe kos du holder på med ♥

 

#strikking #garn #strikkemodus #strikkeglede #strikkedilla #garnglede #håndarbeid

 

 

 

9 kommentarer
    1. Er jo lurt å legge noe fra seg…om man står fast…og heller ta tak i det siden…spennende også da….Lykke til med ufo prosjektet…ha en god kveld!

    2. Det er veldig greit å få ferdig eldre prosjekter først. Jeg har forsøkt å gjøre det jeg også, men en god del av dem ble avlevert på eldresenteret. De var overlykkelig for å få dem, for å gjøre ferdig og bruke til basaren.

      Jeg digger Frankie & Grace, flotte damet det 😊

    3. Hehe.. jeg har en del ufoer liggende jeg også. Nok å ta tak i når jeg føler for det. Du må dele bilder med oss når genseren er ferdig😊 Spent på å se hvordan den blir.

    4. En stor kosegenser er herlig. Koselig med stikking i vinteren. Jeg begynte på Levlandliggenseren. I går oppdaget jeg en stygg feil, men jeg ga meg ikke. Nå har jeg rekket opp og fikset feilen i mønsteret. Koselig å ta litt av gangene, så jeg strikker nå jeg har lyst. Klem til deg 🙂

    5. Har litt ufo’er her og der jeg også. Og masse garn. Men for tia skjer det ikke noe med verken den ene eller andre haugen. 😉 Jeg elsker store kosegensere.

    6. Så greit å få ferdig håndarbeid som har ligget en stund. Har selv et broderi jeg burde ha gjort ferdig. 😉
      Veldig koselig å sitte slik i sofaen og strikke og se på tv. Vi så på Grace og Frankie i helga vi også. 🙂

      Ønsker deg en fin dag videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg