INNOM I FORBIFARTEN

Hei alle sammen 🙂

Jeg har litt travle dager akkurat nå. Ja, altså det er kjekt da. For jeg har besøk av ei barndomsvenninne jeg ikke har sett siden barndommen. Vi har mye å ta igjen kan du si, og hun er ikke her så lenge 🙂

Jeg skal skrive mer om det senere 🙂

Jeg ville bare minne om fotokonkurransen, fristen går ut i kveld kl. 18.00.
Det har kommet inn mange bilder, veldig kjekt det.
Vil du være med, har du noen ganske få timer igjen. Du finner reglene her!

Og imens jeg venter….

Så koser jeg meg med en is 😉

Ha en fin dag alle sammen ♥

 

#fotokonkurranse #is

6 kommentarer
      1. Det har du rett i, konkurransen er det ingen som tar over. Men nå er fristen øyeblikk ute, og da skal det bli kjekt å sette seg ned og lage innlegg med alle bildene i 😀
        Har hatt to kjekke dager med barndomsvenninnen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg