JAMMEN BANKER HELGEN PÅ DØREN IGJEN

God morgen alle sammen ♥

Eller, jeg håper i alle fall den er god. For meg selv startet morgenen dårlig etter en dårlig natt. Men det kan jeg jo ikke la gå inn på meg. Nå er jeg oppe og en ny dag med blanke ark står for døren. 

Min natts kamp kan du lese om HER hvis du er nysgjerrig 🙂 Og jeg kan fortelle at jeg sovnet til slutt, men jeg sov litt, våknet litt, sov litt, og våknet litt. Så det ble ikke akkurat noen sammenhengende søvn denne natten. Men litt søvn er jo bedre enn ingen 🙂

Så våknet jeg da til hodepine, og da var det like greit å stå opp, selv uten særlig søvn. Og da er det RedBull som må til. Det er min medisin mot hodepine.

Jeg rigget meg til på terrassen, og kikket på solen som forsøkte å bryte gjennom skylaget. Og for meg var det jo bare det som skulle til før jeg følte lykken var gjort. Litt sol, og dagen blir så enormt mye bedre. 

Dagen i dag blir helt sikkert god. Jeg skal ta det ganske med ro. Det har jeg lovet en venninne. For i kveld skal vi samles til hyggelig lag, 3 par, med mat og god drikke. Og da nytter det ikke å sitte der og henge med hodet. Så jeg får nok forsøke å sove litt sånn midt på dagen også. Men jeg har altså lovet å ikke stresse med noe. Og det løftet skal jeg holde. For ellers holder jeg ikke på kvelden.

Jeg må i butikken en tur da. Men det burde gå greit 🙂

Så hva skal jeg finne på denne dagen da? 
Strikke litt kanskje. Eller lese litt. Sove litt. Finne ut hva jeg skal ha på meg i kveld. Det er jo ikke alltid så lett, da klesskapet mitt buler. Alle vet jo at når man har mye, har man aldri noe å ha på seg 😉 Jeg er nok der i dag. Jeg er heldigvis på den nedre skalaen i jojovekten min også. Jeg har en tendens til å gå opp 3 kilo, for senere å gå dem ned igjen. Og akkurat nå er det heldigvis ned. Da er det meste jeg har i skapet sånn noenlunde passelig. Men jo, jeg tror jeg vet hva jeg skal ha på meg nå. Kom akkurat på noe som vil passe fint 🙂 

Så bra…da fikk jeg reflektert litt over det også her. Da er en ting ute av verden. Bare å gå og finne det frem, før jeg glemmer det igjen 🙂

Så da kan dagen starte.

Sliter du med å finne ut hva du skal ha på deg når du skal ut på noe?

Jeg ønsker dere alle sammen en herlig god dag, og en super start på helgen. God helg ♥♥♥

 

 

#godmorgen #morgenstund #morgenstundhargullimunn

 

 

10 kommentarer
      1. Ja, håper også hodepinen slipper taket, men den er litt gjenstridig i dag.
        Men guri så spennende ting du har i vente da ♥ En venninne av meg fikk barnebarn for et par dager siden….det lille nurket hadde også god tid og var på overtid 🙂 Krysser fingrene for dere….og nyt tiden når det endelig skjer ♥ Klem

    1. Ja jeg leste om natte trøblet ditt 🙂 Håper dagen inn mot helgen blir bedre for deg. Er relativt avslappet når det gjelder klær. Men nå er det lenge siden vi har vært ute på noe som helst, av naturlige grunner 🙂 Lykke til og ha en flott fredag 🙂

      1. Tusen takk for det. Har endelig klart å jage hodepinen bort igjen, for andre gang i dag. Så nå håper jeg det varer 🙂
        Klær er en helt egen historie som regel 🙂
        En flott fredag til deg og ♥

    2. I natt sov jeg ganske greit..men som deg sliter jeg med å sove…samme hvor sliten og trøtt jeg er.. ! Nydelig bilde med gløtt av sol..regner her i dag.. Veldig sant, mye vanskeligere å velge klær når en har for mye.. Da håper jeg du får en koselig kveld med venner 🙂 Klem og god helg <3

      1. Ja, du kjenner nok godt til samme problemet. Vi får bare gjøre det beste utav det. Godt du hadde en grei natt denne natten i alle fall ♥
        Jeg trodde jeg visste hva jeg skulle ha, en topp og et skjørt. Men endte med en kjole 🙂 Det blir nok kos i kveld ja 🙂
        Ha en fin kveld du også ♥ Klem og god helg ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg