JEG BLIR GANSKE SÅ SUR

I formiddag skrev jeg et innlegg som jeg postet, uten at det overhodet kom opp på forsiden, eller på story-linjen. Det er ganske så surt når det innlegget ikke akkurat var dødsviktig, men det var noe jeg har grublet over, og som jeg har lest meg litt opp på. Og i tillegg var det et innlegg som ikke direkte handlet om meg og min egen lille boble.

Det er sånt som irriterer meg, spesielt når jeg har brukt litt tid på det.

Så derfor legger jeg inn en link her, så kan du gå og lese den nå hvis du har lyst.

Og kommentarer på tidligere innlegg vil jeg besvare, men ikke akkurat nå, for det var så demotiverende hele greia her. Jeg ble litt sur. Og det er ikke ofte kan jeg fortelle deg.

Les her om du vil:

Kan en mann og en kvinne bare være venner?

 

18 kommentarer
    1. Gjør det til en greie å ha et bilde øverst i innlegget, hvis det skjer likevel at innlegget ditt ikke kommer opp så går du inn og redigerer, legg til et ord eller et utropstegn og klikk oppdater 😜👍🏾

      1. Jeg har vært mye plaget med dette faktisk. Og det har flere ganger tatt fra meg bloggegleden. Ekstra sur blir jeg når jeg endatil ligger blant de 20 øverste på lista, og liksom blir fremmet enda mer i storyen. Surt da når man ikke havner der. Jeg har forsøkt mye, men det eneste som til nå har virket, er å lage et nytt innlegg, og legge inn linken til det som ikke kom på forsiden. Og så får jeg jo gleden av å klage litt også da, hehehe 😀 Men altså, jeg har forsøkt redigering, jeg har til og med forsøkt å endre på bildestørrelse osv. Men tror ikke jeg har forsøkt å legge bildet øverst. Men oftest vil jeg ikke ha bildet øverst. Så da er ikke det tilfredsstillende. Men jeg skal nok teste akkurat det neste gang det skulle skje, så tusen takk for tipset ♥

      1. Tja, har forsøkt så mye, unntatt å ha starte et innlegg med et bilde. Så det skal forsøkes om problemet igjen skulle oppstå 🙂

          1. Hmm…rart at det skal være så sensitivt altså. Men godt at man kan få det til etter litt plundring da, selv om det burde være unødvendig.
            ♥♥

    2. Jeg vet ikke hvorvidt dette kun gjelder meg, men fra å ha skjedd med jevne mellomrom, så har det faktisk ikke skjedd en eneste gang *knock-knock-knock* siden jeg fikk innpass på topp 20. – Altså for sånn ca 1 år siden!
      Først slo jeg det fra meg som tilfeldig, men nå er det gått såpass med tid at jeg begynner å lure på om hyppigheten i det minste reduseres etterhvert som en klatrer eller noe, siden det har gått fra å være en relativt vanlig ting til nada i et helt år til ende..(?)
      Men nå ser jeg jo at folk kommer seg opp og frem i strie strømmer her, så da kan en kanskje få en slags klarhet i dette her..
      Når det skjedde meg, bare åpnet jeg et nytt innlegg, og bare ‘pakket det inn’ i en link 🙂

      1. Det ser ut som om det skjer med én og én, som et virus forflytter det seg fra den ene til den neste, når det skjedde meg så skjedde det noen ganger, så sa det stopp. Nå er det Eva sin tur.

      2. Som deg, har jeg også laget nytt innlegg og linket. De gangene jeg gadd 🙂 Men det har ikke hjulpet å komme innenfor topp 20, for det er jo der jeg er i disse dager. Og likevel skjer det.
        Jeg ser jo nå, noen dager etter, at når jeg legger ut nye innlegg, kan det gå litt tid før det kommer ut på forsiden. Men dette innlegget jeg ble så sur for, kom aldri ut i det hele tatt på forsiden. Det er jo det som oftest har skjedd. Her får vi bare følge med 🙂

      1. Ja, det er kjipt, og man føler seg sensurert. De gode rådene har jeg forsøkt, bortsett fra ett. Så neste gang skal det forsøkes 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg