LØRDAGEN MIN / MY SATURDAY

I dag skal jeg spare deg for bikinibildene. For jeg har bikini på i skrivende stund. Og jeg har solt meg. Nå sitter jeg i skyggen og nyter varmen og skriver i bloggen.

Jeg er så lykkelig for at sommeren ikke helt er over enda.

Today I will avoid the bikini pictures. Because I’m wearing a bikini at the time of writing. And I have sunbathed. Now I sit in the shade and enjoy the heat and write in the blog.

I’m so happy that summer is not quite over yet.

 

Jeg begynte dagen min med å lage meg en is kaffe variant.

I started my day by making a variant of Iced Coffee.

 

Og den måtte jo nytes utendørs ♥

Of course I would enjoy it outdoors ♥

 

Terrassen min er min oase. Men det er for varmt å oppholde seg under taket på dager som i dag. Da er det praktisk talt et drivhus. Så dit trekker jeg meg inn litt senere, når solen forsvinner 🙂

My terrace is my oasis. But it’s too hot to stay under the roof on days like today. Then it is practically a greenhouse. So there I retire a little later, when the sun disappears 🙂

Dagen har så langt bestått seg av hvile. Og sånn skal den fortsette tror jeg. For det trengs. Og jeg har ingen grunn til å stresse. Og jeg nyter når solen og varmen er her, for da blir hvilen enda mer behagelig.

Like greit å holde seg hjemme også i disse dager. Jeg leste en oversikt i går over de stedene hvor koronasmitten er mest økende. Og Sandnes var på den listen. Så da besluttet jeg å ta det litt ekstra med ro. Men jeg måtte en tur i butikken i dag, så jeg dynket meg med håndsprit, og prøvde å holde pusten så godt det lot seg gjøre….hehehe 😀 Men jeg var kjapp. Det var ikke mye jeg trengte. Så ingen grunn til å kose seg innimellom butikkhyllene når tendensen er sånn lei.

Jeg håper du har en superherlig lørdag, akkurat som du liker den. Og så oppfordrer jeg deg til å ta godt vare på deg selv. Følg alle tiltakene og reglene. For vi har ingen å miste ♥ Stay safe! ♥

The day has so far consisted of rest. And that’s how it should continue, I think. ‘Cause it’s needed. And I have no reason to stress. And I enjoy when the sun and the heat are here, because then the rest becomes even more comfortable.

Just as imprtant to stay home these days. I read an overview yesterday of the places where the Covid 19 is most increasing. And Sandnes was on that list. So then I decided to take it easy. But I had to go to the store today, so I soaked myself with hand alcohol, and tried to hold my breath as best I could …. hehehe: D But I was quick. There was not much I needed. So no need to indulge in between store shelves when the trend is so dangerous.

I hope you have a wonderful Saturday, just as you enjoy it. And then I encourage you to take good care of yourself. Follow all rules. Because we have no one to lose ♥ Stay safe! ♥

6 kommentarer
      1. Ja, herlig altså….jeg nyter jeg også ♥ Fristende å flytte til et solrikt utland mens høsten og vinteren river i oss, for jeg har allerede begynt å grue meg. Men det er jo bare dumt….

    1. Selv om jeg liker høsten også.. vil jeg gjerne ha så lang sommer som mulig 🙂 Sommerlige og freshe bilder her hos deg og veldig trivelig uteplass du har 🙂 Ta vare på deg selv du også.. Klem til søte deg <3

      1. Ja, så lang sommer som mulig vil jeg og ha. Skulle gjerne hatt hele året som sommer jeg. Men er jo egentlig glad vi har årstider 🙂
        Tusen takk for det, liker uteplassen.
        Gode klemmer til fine deg og ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg