NÅ HAR JEG SVART KOMMENTARER, OG DET VAR STEMNING FOR NY FOTOKONKURRANSE

Som sikkert noen har funnet ut, så har jeg ikke alltid ork og overskudd til å svare kommentarer. Jeg er litt flink til å utsette det til senere, og vipps så glemmer jeg det, eller det hoper seg opp for mye. Men nå driver jeg på og skjerper meg kraftig, så nå har jeg fått svart alle kommentarer fra de to forrige innleggene mine 🙂 Jeg går ikke lenger tilbake enn det. Men skal tenke fremover 🙂
Til tross for at forrige innlegg aldri kom på forsiden (håper dette havner der), så fikk jeg jammen respons på det likevel. Det ER stemning for en fotokonkurranse 🙂 Intet gleder mitt hjerte mer for øyeblikket. Du finner innlegget HER! Konkurransen lager jeg i løpet av kort tid, i dag eller i morgen. Følg med, følg med 😀
Noen lurte på om jeg orket, for det er så mye arbeid? Ja, jeg orker. Det er en av hobbyene mine. Og akkurat nå trenger jeg sårt en avledning fra tunge tanker. Og da er en fotokonkurranse helt perfekt.
Det største orket er faktisk å skaffe premien, for da må jeg ut av huset. Men det er bra for meg det også. Så premie blir det så klart 🙂
Her ser du noen av vinnerbildene fra tidligere konkurranser jeg har holdt. Flotte alle sammen ♥
Som jeg nevnte lenger oppe her, så blir konkurransen laget i løpet av helgen. Mest sannsynlig i dag, men senest i morgen. Der vil du finne konkurranseregler og tema, og da er det bare til å bli med. Jeg gleder meg masse. Det er alltid kjekt å skape litt positivt engasjement ♥
Og om du ikke orker å delta, håper jeg at du orker å komme innom når jeg presenterer deltakerbildene, for da skal det stemmes. Og der kommer du inn som en del av juryen 🙂
Jeg har laget flere konkurranser tidligere, og de skal fortsatt ligge i arkivet her om noen har lyst å ta en titt på nivået og deltakelsen de forrige gangene. Konkurransene jeg lager er for alle, og man må ikke ha blogg for å delta. Alle kan være med 🙂
Så da skal jeg komme meg i gang med dagen, og etterhvert begynne å forberede litt her. Stay tuned! Og ha en herlig lørdag ♥
#etterslep #konkurranser #kommentarer
6 kommentarer

Siste innlegg