SOMMER OG MUSIKK FOR ALLE PENGA / SUMMER AND LOTS OF MUSIC

I dag har det vært en strålende fin dag her. Jeg har virkelig kost meg og nyter at vi har sol og litt varme i et par stakkarslige dager 🙂
Jeg hadde besluttet at jeg skulle sole meg litt i dag. Må jo holde vedlike vitamin D lageret.

Today has been a beautiful day here. I have enjoyed it and loves that we have sunny weather and a good temperature for a couple of days 🙂
I had decided to get a little tan today. I must keep up the vitamin D storage 🙂

 

Jeg satte på Spotify og la meg i solen, og nøt varme stråler. Det var en viss lykkefølelse i det, selv om jeg sjelden holder ut så lenge på solsenga 🙂 Maks en time.

Etter en stund skjønte jeg at en av naboene hadde dratt på ferie. For plutselig startet det å spille musikk som totalt overdøvet lyden fra min  Spotify. Med andre ord…det var ungdommer alene hjemme 😀

Jeg skrudde av min egen musikk, siden det var nok musikk fra naboen.

I started Spotify and enjoyed the warm feeling from the sun. It feels like pure happiness, but I rarely stand it in the sun bed for long 🙂 Maximum one hour.

After a while, i understood one of the neighbours had gone away on vacation. Because all the sudden loud music drowned the music from my Spotify. In other words, young people were left alone home 😀

I turned off my music, as there were enough music from the neighbour.

 

Og så gikk jeg og lagde meg en Dalgona og nøt den til ungdomsmusikken 🙂

So I made myself a Dalgona, and enjoyed it to the youth music 😉

Det har vært en perfekt dag ♥

It’s been a perfect day ♥

 

8 kommentarer
    1. Helt herlig 😀 Sånn skal det være… tilpasse seg i stedet for å irritere seg unødvendig 😀 Ble ikke så verst her i dag.. akkurat sånn at vi fikk pakket det aller meste i bilen.. Så vi satser på tidlig hjemreise i morgen 😀 Kos deg masse 🙂

      1. Ja, det er ikke nødvendig å lage det ugreit for seg selv ved å irritere seg. Jeg syntes det var koselig jeg 🙂
        Dere må ha god tur hjemover 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg