SØSTRE? / SISTERS?

Så må jeg holde det jeg lovet, og fortelle om fredagens fest-følge er min søster eller ei 🙂
Du kan lese forrige innlegg om saken her 🙂

Then I must keep my promise, to tell about if my Friday party-sister is truly my sister or not 🙂
You can read more about it in this post 🙂

Spørsmålet er altså om vi er søstre, jeg og Kristine? Vi er nokså like i klær og briller bl.a.

The question is if me and Kristine are sisters? We are much alike in clothings and glasses among other things.

 

Dette bildet har jeg lånt fra Lions Club Sandnes/Riska Løvinne for en kveld. This photo is borrowed from Lions Club Sandnes/Riska.

Jeg og Kristine er barndomsvenninner, og har vært venninner siden vi var 9 år gamle. Så altså, nei, vi er ikke søstre. Kun søstre i hjertet ♥

Me and Kristine are childhood friends, and we have been friends since we were 9 years old. So no, we are not sisters. Only sisters in heart ♥

16 kommentarer

Siste innlegg