GODT GJORT (Frodith’s Catwalk utfordring)

Nå skal ikke jeg skryte på meg noe altså, men jeg er ganske stolt over å ha flere strikkekjoler på samvittigheten. Dvs. jeg har strikket flere kjoler oppigjennom. Alle tenker at det må være så mye arbeid, men jeg føler ikke det er mer arbeid med en enkel kjole enn en avansert topp.

Jeg har kommet til dag 4, og fargen er grønn i Frodiths Catwalk utfordring.

 

Og her er jeg med min siste ferdigstrikkede kjole, som er grønn 🙂 Den ble ferdig i sommer, og er strikket i bomullsgarn. Sandalene kjøpte jeg i fjor sommer på salg. Armbåndet er en gave jeg har fått fra en brevvenninne for mange år siden. Hun er fra, og bor i Brunei.

 

Kjolen er glattstrikket med et gjennombrutt mønster på rundfellingen.

 

Jeg har fått en forkjærlighet for grønn i løpet av dette året her, og har etterhvert flere grønne topper i garderoben min. Denne kjolen er den lyseste av alt det grønne jeg har. Man blir glad og lett av en sånn farge 🙂

 

Så da avslutter jeg den grønne bølgen med denne collagen, og håper alle har kost seg med showet så langt 😀

Liker du strikkede plagg? Strikker du eller noen i din nærmeste kjernefamilie selv?

 

Har du lyst å se hva jeg presenterte de foregående catwalk-dagene, klikk på linkene under:

Dag 1 Blå
Dag 2 Rød
Dag 3 Gul

 

Klikk deg inn HER for å se hvem andre som er med i utfordringen 🙂

 

 

#catwalk #mote #klær #utfordring

 

12 kommentarer

Siste innlegg